Polyvalent boekhoudkundig medewerker

Votre fonction

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste teamplayer die samen met ons wil lachen, genieten van de kleine dingen en gepassioneerd veel werk wil verzetten!

 

Als polyvalent boekhoudkundig medewerker is het je doel om te zorgen voor de uitvoering van diverse boekhoudkundige, financiële en administratieve taken volgens vastgelegde procedures in goede coördinatie met de betrokken interne diensten teneinde de onderneming een betrouwbare situatie te bieden.

 

Resultaatsgebieden van de functie:

  • Uitvoeren van een reeks periodieke boekhoudkundige taken met het oog op een correcte boekhoudkundige verwerking van de transacties die onder zijn/ haar verantwoordelijkheid worden verricht.
  • Voortdurend nieuwe kennis en ervaring opdoen door het eigen werk kritisch in vraag te stellen om de geloofwaardigheid van de dienstverlening van de organisatie te vergroten.
  • Zorgen voor het administratief en financieel beheer binnen de afdeling teneinde doeltreffend bij te dragen tot de boekhoudkundige vereisten.
  • Ervoor zorgen dat facturen van leveranciers en onderaannemers met elkaar overeenkomen voor registratie in onze systemen –Navision-.
  • Verwerken en toewijzen van facturen teneinde betalingstermijnen te halen.
  • Ervoor zorgen dat de boekhoudkundige termijnen worden nageleefd om een optimale operationele ondersteuning van de leden van de afdeling te garanderen.
  • Opvolging van klanten- en debiteurenbeheer om bij te dragen tot een gezond debiteurenbestand.
  • Zorgen voor een correct beheer van inkomende facturen, uitgaande facturen en financiële dagboeken.  
  • De andere afdelingen bijstaan in het dagelijks beheer om bij te dragen tot de ontwikkeling van het team.
  • Ondersteuning bieden binnen de afdeling Human Resources om een vlotte afhandeling van het klassement, de tijdsregistratie en de administratie te verzekeren.
  • Ondersteuning bieden bij de maandafsluit zodat dit tijdig en correct doorgaat.

Votre profil

Wij zoeken een collega die de volgende softskills bezit:

  • Je bent communicatief, leergierig en gepassioneerd
  • Je bent een teamplayer maar kan ook goed zelfstandig werken
  • Je bent analytisch en nauwkeurig ingesteld
  • Samen met het ganse team wil je onze firma helpen groeien

Technische affiniteit:

  • Bachelor niveau van opleiding in een boekhoudkundige richting
  • Minstens 2 jaar werkervaring in een administratief- boekhoudkundige functie
  • Goede basiskennis boekhouden

Notre offre

We zijn van het principe ‘voor wat, hoort wat’, wij bieden je:

  • Een veelzijdige, afwisselende en uitdagende functie
  • Een familiale werkomgeving, iedereen kent hier nog iedereen
  • Er is ruimte voor ontwikkeling, en zelfontplooiing aan de hand van opleidingen, begeleiding, …
  • Je krijgt een correct loon, aangevuld met extra legale voordelen (maaltijdcheques, ecocheques, groepsverzekering, … )
  • Wij zorgen voor een goede ontvangst en al het nodige materiaal die je nodig hebt om de job goed te kunnen uitoefenen.
  • Je krijgt van ons een fulltime functie met een engagement op de lange termijn.

    Postuler pour ce poste

    Remplissez vos coordonnées et envoyez-nous votre CV. Nous vous contacterons dès que possible.